top of page

אם כבר נחתנו, בואו נלמד לעוף


ציפור נוחתת

איך לעצב עמוד נחיתה התומך במסר ובמותג.

עמוד נחיתה הוא כלי שיווקי וכמו כל כלי שיווקי הוא מנהל מערכת יחסים שלמה בין המותג לקהל.


דף נחיתה הוא כלי שיווקי שהרשת מלאה בטיפים, המלצות והנחיות איך לעשות אותו נכון. הסיבה שהחלטתי להקדיש לו פוסט אצלנו בבלוג, היא כדי לתת ערך ומקום לפן העיצובי ולההקשר המיתוגי בנושא. אחד הדברים שלעיתים נזנחים בבואנו לשווק מוצר או שירות, הוא המותג עצמו. אסביר למה הכוונה. חוזק של מותג נמדד בין היתר בהיותו מזוהה על ידי הקהל שלו. כדי להגיע למצב בו מותג מזוהה, חשוב לשמור לאורך כל הדרך ובכל נקודות המפגש עם הקהל, על נוכחות, חוקיות ועקביות. מותג חזק, הוא מותג שיש לו שפה משלו, המורכבת מנראות ויזואלית ושפה מילולית, או טון דיבור אם תרצו. אלה הולכים יד ביד ומייצגים אותו נאמנה בכל הופעותיו. מותג חזק הוא מותג שאפשר לזהות את הסממנים הויזואלים והמילוליים שלו, מבלי להתאמץ. יהיו אלה המילים, הניסוח, הטון, אורך הטקסט, כמו גם הצבעוניות, המינון, ההיררכיה, השימוש באלמנטים גרפים, בשפה צילומית ובכל מה שעושה את המותג ייחודי ומבודל. איך אפשר להביא לידי ביטוי את השפה הויזואלית בדף נחיתה ולמה זה חשוב בכלל? קודם בכמה מילים אדגיש מה זה בכלל דף נחיתה, למה הוא נחוץ ומתי מומלץ להשתמש בו.


מה זה דף נחיתה?

עמוד או דף נחיתה, הוא עמוד אינטרנטי בודד, המתפקד עצמאית (כלומר לא בתוך אתר). תפקידו של עמוד נחיתה, לנתב את הקהל לבצע פעולה אחת מסויימת. לרוב תהיה פעולה זו, הרשמה או מילוי טופס פרטים להתקשרות. פרטים אלו הם ״ליד״, כלומר פרטי קשר המועברים לרשימה ייעודית במטרה להמיר את הנרשמים בה ללקוחות או להמשך התקשרות. דף נחיתה הוא כלי שיווקי שלרוב יהיה רכיב אחד, מתוך שרשרת פעולות שיווקיות או במונח המקצועי ״קמפיין שיווקי״, שרשרת כזו יכולה לפעול במקביל ולהיות ניזונה מכל רכיביה.

מה ההבדל בין אתר לדף נחיתה? אתר אינטרנט לרוב משמש את המותג לאורך זמן ולטווך ארוך. לכן, לרוב המטרות בו יהיו שלובות תדמית ומכירה ולא יתמקדו במוצר או בשירות בודד, גם לא בפעולה בודדת. אתר מאפשר להציג את המוצרים או השירותים של העסק בצורה רוחבית ומפורטת ומאפשר יצירת קשר או במידה וקיים מנגנון רכישה, לבצע רכישה ישירה. אתר יכול להיות עמוד בודד, או מספר עמודים, כאשר לכל עמוד תפקיד משלו. עמוד נחיתה לעומת אתר, הוא בהכרח עמוד בודד. עמוד נחיתה הוא כלי ממוקד המכוון את הקהל לביצוע פעולה אחת ויחידה. העמוד יכיל מידע ממוקד על מוצר או שירות מסויים ויוביל את הקהל תוך חשיפת הפרטים הרלוונטים לביצוע אותה פעולה מבוקשת, למשל הרשמה לקורס, הרשמה לקבלת פרטים על קורס/הרצאה/סדנה/שיטה, הרשמה להטבה, הרשמה להתעניינות בנושא מסויים ובקשה ליצירת קשר חוזר, הרשמה לרשימת תפוצה, רכישה מיידית של כרטיס להרצאה/מוצר. הבדל נוסף הוא, שלרוב אתר יהיה על זמני (גם אם ישתנה תוך כדי תנועה) ודף נחיתה יהיה בעל תוקף לזמן שיווק המוצר/השירות, עד להשגת המטרה.

למה לי דף נחיתה ומתי כדאי ליצור כזה? דף נחיתה מומלץ ליצור כאשר יש לנו מטרה לקדם מוצר או שירות ספציפי מתוך סל השירותים שלנו. חיזוק נוסף יהיה כאשר למוצר או השירות שנרצה לקדם יש תוקף. דף הנחיתה הוא כלי עזר שיווקי נוסף לאתר ולא בא להחליפו. אין הגבלה או משמעות למספר המוצרים שנקדם בעמודי נחיתה. תיאורטית, אפשר להחזיק באוויר אינסוף עמודי נחיתה. מעשית, מומלץ להתמקד במספר עמודי נחיתה המאפשרים לנו שליטה וניהול כעסק ולא להתפזר לכל עבר.



מה חשוב לדעת כשניגשים ליצור דף נחיתה - מטרה. קהל. מסר כמו בכל מוצר או יישום שמטרתו להוביל את העסק לנקודה מסויימת, גם פה נשאל את עצמינו שלוש שאלות: 1. WHAT 2. WHO 3. WHY 1. WHAT.

שאלת ה-מה > מה המטרה שלנו בדף הנחיתה? מה אני מוכרת? התשובה לשאלת ה-"מה” חשוב שתהיה מיידית - בראש העמוד - נחתתי כאן ואני רוצה לדעת לאן מהגעתי ומה אני מקבלת פה. ספקו כותרת ברורה. הוסיפו ויזואל מושך שתומך בכותרת מחד ומזוהה עם הסגנון העיצובי של המותג מאידך [למשל בצבע, סוג פילטר על תמונה, תמונה עם זוית צילום מסויימת שאפשר לזהות דרכה את המותג, אלמנט גרפי מזוהה]


.WHO .2

שאלת ה-מי > מי הקהל שלי?


אני בדרך כלל לא נחרצת ולרוב מאמינה שיש הרבה זויות ודרכים לראות פיתוח של מותג ושימוש בכלים שיווקיים. בעניין חידוד ודיוק קהל היעד אני כן נחרצת.

בתשעים ותשעה אחוז מהמקרים, לא יהיה מצב שהקהל הוא כולם!!

ככל שתדעו למקד, לחדד ולדייק את הקהל להצעה בדף הנחיתה, כך יהיה קל יותר וברור יותר איך להוביל אותו אל עבר המטרה.

צמצמו את הקהל.

למי המוצר או השירות המוצע מיועד? לנשים? לגברים? לישראלים? למשפחות ברילוקיישן? להורים? לאנשי ונשות מקצוע בתחום מקצועי כלשהו?

כל צמצום כזה יעזור לדייק את המסרים.


הוא כאמור ממוקד למוצר/שירות/מטרה. כדי להצליח להביא לדף את הקהל הנכון ולכוון את האמצעים והערוצים השיווקיים בצורה יעילה, עלי להגדיר בצורה הכי מדוייקת ומצומצמת מי הוא אותו קהל אליו הדף מכוון. הגדרת הקהל של דף נחיתה תהיה לרוב מצומצמת אף יותר מזו של המותג עצמו וכל צמצום כזה, יעזור למקד הן את המסרים והן את ההפצה.


.WHY .3

שאלת ה-למה > למה דווקא אצלי? למה שיבחרו דווקא בשירות או במוצר שלי?


באוקינוס יש הרבה דגים. ברור שכל דג שונה מחבריו, אבל במבט חטוף נראה שרובם שוחים בצורה דומה וההבדלים אינם רבים. כך גם ברשת. העומס עצום. כדי לבלוט, לגרום למסר להיות זכיר, כזה שיזמין המשך גלילה וביצוע פעולה, חשוב להגדיר קודם כל לעצמנו, "למה" כדאי לקהל שהגדרנו לבחור דווקא בנו. מה מיוחד אצלנו? מה הערך המוסף שהמותג שלי מביא?

ברגע שתגדירו את ה-"למה” נסחו את התשובה וכיתבו אותה בדף הנחיתה. ה"למה” תעזור לקהל להשתכנע שההצעה שלנו מתאימה לו, לקבל החלטה ולבחור בנו.

 

עכשיו, אחרי שהבנו מה אנחנו רוצים להציג/לקדם, למי מיועדת ההצעה שלנו ומה הערך המוסף שאנחנו מביאים לקהל שלנו, נשתמש בתשובות שענינו לעצמנו כדי לתכנן מה יהיה בדף נחיתה, מה היררכיית המסרים [סדר הופעת המסרים] הטקסטואלים והויזואלים שיובילו את הקהל להרשם בטופס ההרשמה (או לבצע את הפעולה אותה הגדרנו כמטרה).


זה הזמן לחדד עפרונות (או להשחיז אותיות במקלדת) ולכתוב תוכן מעולה וברור ולהכין ויזואלים תואמים שמדברים עם התוכן ומקשרים לנראות הכללית של המותג.



מה כדאי לכלול בדף הנחיתה שלי? כדי להוביל את הקהל למטרה לשמה התכנסנו, מומלץ ורצוי לכלול בדף הנחיתה מספר רכיבים: > איזור פתיח. נחיתה רכה וברורה בראש עמוד הנחיתה.

הפתיח הוא למעשה הרגע בו המטוס [הקהל] נוחת על מסלול הנחיתה [ראש העמוד].

כאן חשוב שיהיה ברור “מה זה העמוד הזה ומה מקבלים כאן?״. זהו האיזור החשוב ביותר בדף הנחיתה. בשפה המקצועית הוא נקרא - Above the fold, זהו האיזור שנחשף ראשון ויוצר את הרושם הראשוני, שכאמור - אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני. תהיו ברורים ומזמינים. באיזור הפתיח חשוב לכלול שלושה מרכיבים: 1. כותרת - משפט שיווקי הכולל בתוכו את המטרה [ה-״מה״] שהעמוד כולו קיים עבורה. 2. ויזואל - מושך, מסקרן, חזק, מבודל, תומך במסר ומזוהה עם המותג. 3. הנעה לפעולה - או במונח המקצועי CTA > Call To Action כלומר הצעה מיידית וישירה לפעולה, המיועדת למהירי החלטה. מטרת העל שלנו היא, שמי שינחתו ויגיעו לדף יבינו מייד במה מדובר ומה אנחנו מציעים. מהירי ההחלטה (יש כאלה) יקבלו את האפשרות ללחוץ ישר על כפתור הרשמה/רכישה/שליחת פרטים ולא ״יאלצו״ לגלול עוד או לחפש איפה טופס מילוי הפרטים. לשאר באי ובאות העמוד שיתעניינו, אך יזדקקו לפרטים נוספים כדי לקבל החלטה, שמורה תמיד אפשרות הגלילה והמשך הקריאה.

 

> איזור התועלות. כאן נציג את יתרונות המוצר/השירות, או למה כדאי להצטרף ולרכוש אותו. המטרה בשורה התחתונה היא להמיר לקוחות פוטנצייאלים ללקוחות משלמים. התמקדות בלקוחות עצמם ובנקודת מבטם ופחות במוצר, תעזור ליצור אינטראקציה חיובית.

כדי לעשות זאת, נמליץ לכל עסק או מותג לשאול את עצמו מספר שאלות השאלות לפני כתיבת התוכן:

״על איזה צורך המוצר עונה לקוחותיל? [למה שישקיעו בו?]״ ״מה יוצא ללקוח מזה?״ ״כיצד מוצר זה עשוי להועיל ללקוח שלי?״ ״מה הרווח שיקבלו מי שירכשו את המוצר שלי?״ ״מה החוויה שיחוו, שתשאר להם?״ ״איזה סיפוק יחושו מזה?״ ״מה הערך המוסף שיקבלו?״

תועלות אינן באות לענות על תכונות מוצר. הן באות לספר איך הוא יעשה טוב יותר. תועלות נועדו כדי להבטיח ללקוחות כי המוצר או השירות באים לתת לו מענה לצורך, לבעיה, לרצון.

דוגמה > איך להציג תועלות: - הזמינו עכשיו והפעילו טיימר על רבע שעה עד שנצלצל בדלת - מגש הפיצה מגיע עם זמן איכות משפחתי - עשרים וארבע שעות ביממה, כל סוגי הפיצה לכל סוג רעב או מטרה - היום לא תשטפו כלים ;)

דוגמה > איך לא מומלץ להציג תועלות: - הפיצה הגדולה בישראל - פיצה משפחתית מדהימה מהמטבח האיטלקי - מובילים בענף הפיצות מומלץ לכתוב את התועלות בנקודות תמציתיות וברורות. חיזוק התועלות בויזואל או באלמנטים גרפים כמו בולטים, אייקונים, תמונות [תלוי שפה ויזואלית מותגית קיימת] יסקרנו מספיק וירמזו על התוכן גם בלי קריאתו ולרוב, יעזרו בהעברת המסר.

 

> איזור עם הצעה ייחודית. זה המקום לתחום את ההצעה ולהדגיש את הייחודיות בה ואת התוקף שלה.

עמוד נחיתה נועד לרוב, לקדם שירות, מוצר, הרצאה, קורס, סדנה וכדומה, שני כלים שיעזרו ביצירת תנועה, תגובה וקבלת החלטות הם: - תוקף [לתחום את ההצעה בזמן, מהדורה מוגבלת, מס מקומות] - הטבה [בהרשמה/רכישה תקבלו גם.. או מבצע/הטבה כספית]. אלה נתונים שחשוב להבליט ולהדגיש, כדי ליצור אינטראקציה מיידית ועזרה בהנעה לפעולה. כאשר ברור שלהצעה יש תוקף ואם נתמהמה, אנחנו עשויים לפספס, הסיכוי שנתקדם לביצוע הפעולה עולה. הצעות ייחודיות יכולות להיות: - הטבה כספית או הנחה - תוספת לשירות ללא עלות נוספת - כניסה לקהילה/קליקה/קבוצה נחשקת - הצעה במהדורה מוגבלת - הצעה שמספר המשתתפים/ות מוגבל - הצעה שיש לה תוקף והיא מוגבלת בזמן

 

button - push to reset the world

> איזור הנעה לפעולה. לשם כך התכנסנו, כאן נשים טופס. כפתור. אלמנט המחייב פעולה יזומה של הקהל.

איזור זה, הוא המקום בו הסקרנות הופכת לאינטראקציה פעילה. אחרי חשיפה לכל איזורי המידע על המוצר והערך שהוא מביא, נצפה, כי הקהל בשל ומשוכנע כי ההצעה שלנו קוסמת לו ונזמין אותו להרשם.

כאן המקום להיות קצרים, מזמינים ופרקטים:

- משפט מזמין לביצוע הפעולה [״הגיע הזמן לעשות משהו עבורך״, ״הצטרפו לקהילה ש...״, ״השאירו פרטים אנחנו נעשה את כל השאר״]

- טופס עם שדות ברורים להשארת פרטים ומילוי פרטי התקשרות.

טיפ - Less is More - טופס פרטים מינימלי הכולל רק שדות הכרחיים ורלוונטים להשלמת ההצעה. אם אפשר להסתפק רק במייל או במייל וטלפון, מעולה, אם יש פרטים נוספים שם חובה כדי להתקדם, אז להוסיף שדה. אל תבקשו פרטים מיותרים ואל תוסיפו שדות שאינם הכרחיים.

 

> איזור אודות. מי עומד/ת מאחורי ההצעה. מי שם? של מי ההצעה הזאת? ספרו מי אתם ומי אתן. אינטראקציה טובה, אישית ואנושית יותר תהיה כאשר יווצר אמון. אמון ותחושת ביטחון יווצרו, כשהדמויות מאחורי הקלעים ייעשו אמיתיות. תנו לקהל להכיר אתכם או אתכן. ספרו מי נמצא או נמצאת מאחורי ההצעה, רקע, מומחיות, חיבורים. תנו מידע שיעזור לקוראים והקוראות לסמוך על ההצעה ולרצות אותה יותר. גם כאן, טוב מראה עיניים :). שימו תמונה. צילום טוב, עדיפות לצילום פנים או חלק עליון, מבט ישיר, תמיד אפשר לשתול רמזים עדינים למותג, אם זה בלבוש, בצבעוניות, באלמנט מקשר, בעיבוד תמונה הבאה עם פילטר מסויים שחוזר על עצמו ומוכר למי שכבר נתקלו במותג במקומות אחרים.

 

> איזור הוכחות חברתיות. המלצות של מי שהתנסו במוצר או בשירות מעלות את תחושת הביטחון והאמון. זכרו כי העוקבים והעוקבות שהגיעו לכאן ושוקלים את ההצעה בחיוב, ירגישו הרבה יותר טוב לדעת, שיש מי שכבר התנסו וחוו חוויות טובות. צרפו מילים טובות של לקוחות. גם כאן, אפשר [ורצוי] להשתמש במוטיבים ויזואלים עקביים, כמו צבע, אלמנט מייצג החוזר על עצמו, כותרות קבועות, מבנה קבוע, אורך של עד פסקה להמלצה [המלצות ארוכות ששלחו לכן פשוט תקצרו].

 

> איזור הנעה לפעולה נוסף בסוף העמוד.

טופס הרשמה בסוף העמוד נועד לעשות חיים קלים.

מיטיבי הלכת שאכן הגיעו עד לסוף העמוד, לא ירצו לחזור את כל הדרך חזרה ולחפש איפה היה מקום להרשם.

בסוף העמוד מומלץ לשים שוב טופס הרשמה [נוסף] בליווי משפט מזמין וכפתור מניע לפעולה.

 

> כללי. יצירת קשר.

סוג יצירת הקשר זה עניין של אג׳נדה.

יש שיעדיפו להשאיר מקום ליצירת קשר טלפוני ומספר טלפון ויש שיעדיפו לעשות הכל, רק לא לענות לטלפון. לשם ההגינות, אני בעד אפשרויות תקשורת פתוחות, אך עם זאת, ברור לי שטלפון הוא פתח לבזבוז זמן ובעמוד נחיתה, גם עשוי להיות נקודת יציאה מההובלה לביצוע הפעולה.

ההמלצה שלי > חשוב שתהיה שיחה ישירה - בקשו מספר טלפון והתקשרו באופן יזום למי שהשאיר כזה.

בנוסף, השאירו מקום בסוף עם כתובת מייל. באם מדובר בשירות או במוצר יקרים, מחיר של ארבע ספרות ומעלה לצורך העניין, כן ממליצה להשאיר אפשרות ליצירת קשר ישיר גם טלפוני, אבל זו בהחלט גישה ולא הכרח.


 

phone with text - we design landing pages that make people click

ויזואליה - כלים לעיצוב.


עמוד נחיתה הוא במה מותגית לכל דבר. כמו סושיאל, אתר, פרינט, הרצאה. פלטפורמה המציגה תוכן מילולי וויזואלי, שהם חלק נכבד מזהות העסק. זוהי נקודה שלעיתים נשכחת ומפספסת.

כל נושא הויזואל הולך יד ביד עם המסר המילולי. כל הופעה ויזואלית היא מקום לחזק את המותג ולהשתמש בחוקיות ובארגז הכלים הגרפי. אפרט את הדגשים שאני מאמינה שיכולים לעזור בתכנון ובעיצוב העמוד, בהעברת המסר ובחיזוק המותג:

> היררכיה - ככלי עיצובי לארגון מידע טקסטואלי וויזואלי.

היו ברורים בחלוקת התוכן ובסדר בו תרצו שיופיע. מבנה העמוד וחלוקת האינפורמיצה בו לאיזורי תוכן ברורים, יעזרו לקריאות ולקבלת המסרים בסדר הנכון. זיכרו כי קריאה בעמודי אינטרנט, אינה קריאה במסמך או בספר. לטובת חווית גלילה טובה, מומלץ ליצור בין איזורי התוכן הפרדות ויזואליות. לדוגמה [כמובן בהתאמה ולא הכל יחד] על ידיי:

+ ריווח בין איזורי תוכן

+ תיחום איזורי תוכן [רקע, קו מפריד, אלמנט גרפי]

+ תמונה

+ כותרות גדולות

+ אלמנט גרפי כמו אייקון, איור, אלמנט טיפוגרפי

> צבעוניות - השתמשו בצבעי המותג.

כמו בכל מדיה, גם עמוד הנחיתה הוא ייצוג של המותג. חשוב לשמור על צבעי המותג, המינון וחוקיות השימוש בהם. בחרו תמונות וויזואלים עם הקשר לצבעוניות המותג ולאימג׳ים המזוהים איתו. השתמשו בתבונה בבחירת צבעים לתפקידים שונים כמו: רקע שעליו טקסט, להפרדה בין איזורים, כותרות, דגשים. הקפידו על שימוש עקבי לצבע שיש לו תפקיד במדיה אחרת כמו קטגוריה באתר או סושיאל.

* טיפ למותג או עסק שאין לו פלטה צבעונית מובהקת - בחרו צבע אחד ראשי שיוביל את העיצוב, השתמשו בו בתמונות שתבחרו, בכותרות ובמקומות שתרצו להדגיש. בחרו עוד 1-2 צבעים נוספים שיהיו צבעי משנה והשתמשו בהם באותה צורה (שילוב בתמונות או אלמנטים גרפים אם יש לכם כאלה) במינון נמוך יותר. דאגו שהשילוב בין שלושת הצבעים יעבוד לכם בעין וישרת את המסרים והערכים שחשובים לכם.

> חוקיות ועקביות - כדי לשמור על בהירות, סדר וארגון מחד ועל זיהוי המותג עד כמה שניתן מאידך, חשוב שנעצב את העמוד לפי חוקיות ברורה, בין אם קיימת כזו ובין אם עלינו ליצור אותה במיוחד. השתמשו באופן עקבי בפונטים, צבע, היררכיית טקסט, אלמנטים גרפים, תמונות לפי הגיון, היררכיית מסרים והחלטות שתקבעו וינחו את העיצוב:

+ איך נראית כותרת > גודל, צבע

+ איך נראית כותרת משנה > גודל, צבע

+ איך נראה טקסט רץ > גודל, צבע

+ איך נראה טקסט משני שמופיע מעט [למשל - קרדיט לתמונות, לינק, היילייט, ציטוט] > לכל סוג טקסט - גודל, צבע

+ תמונות - עם/בלי פילטר, קשר לצבעי המותג, זוית צילומית אחידה, נושא אחיד וכדומה.


* טיפ למותג או עסק שאין לו מסמך חוקיות מובהקת - לא כל מותג מחזיק ספר מותג עב כרס המספר בדיוק ולפרטי פרטים איך פועל המותג על כל רכיביו בכל מדיה. ברוב המקרים, מספיק מסמך חוקיות מתומצת, בו מצויינים הרכיבים הגרפים ושימושם. גם מסמך כזה לא תמיד בנמצא.

כדי לעבוד נכון עיצובית בעמוד נחיתה [ובכלל] - החליטו והקפידו על גדלים של טקסטים לפי ההיררכיה, בחרו צבעים ומינון כמצויין אחיד, מצאו 2-4 תמונות רלוונטיות, אחידות בנראותן והקפידו על עקביות לאורך עיצוב כל העמוד.

> בחירת תמונות/אלמנטים גרפים - בחרו תמונות שההקשר שלהן למותג ברור. עיבוד כמו פילטר החוזר על עצמו, צבע בולט, סגנון צילומי, זווית צילומית ייחודית, כל אלה הם אלמנטים מיתוגיים מחזקים, שיעזרו למותג להעביר מסר.


* טיפ למותג או עסק שאין לו תמונות או אלמנטים גרפים מובילים - בחרו 2-3 תמונות שעובדות יחד ועונות למסר. עדיפות תהיה לתמונות בצבעוניות דומה לזו שהוגדרה.



מה *לא כדאי* לכלול בדף הנחיתה שלי? לא מומלץ לכלול לינקים שיוציאו את הקהל אל מחוץ לעמוד הנחיתה. גם לא לינקים לאתר המותג. המטרה שלנו היא להוביל לביצוע פעולה אחת בתוך העמוד וכל יציאה ממנו מסיתה את תשומת הלב ומקטינה את הסיכויים להשלמת המטרה. לא מומלץ לקדם בעמוד נחיתה מספר מוצרים - עמוד נחיתה הוא כלי עזר למיקוד הקהל בהצעה אחת. לגבי אורך עמוד הנחיתה, הדעות חלוקות ובאופן אישי אני חושבת שעמודי נחיתה צריכים להיות עקביים לאופי המותג ולכן, מותג שבמקומות אחרים נוהג באריכות, גם כאן יכול להאריך במקומות מסויימים ומותג שנוהג בקצרנות, ראוי שגם כאן, לא יאריך מעבר למה שצריך. ככלל - מאמינה שכל מה שיש לו סיבה צריך להשאר וכל מה שאין לו סיבה ברורה, צריך לרדת.



דף הנחיתה שלי מוכן. מה עכשיו?

בלי להכנס לאיפה עולה דף נחיתה [או דרך אחסון עצמאי, או בפלטפורמות המיועדות לכך], דף נחיתה זקוק שידעו על קיומו. העליתם דף נחיתה? הפיצו אותו. ספרו עליו לעולם. אפשר לעשות זאת דרך הרשתות החברתיות, ניוזלטרים ורשימות תפוצה, פרסום בגוגל, הפניות מתוך אתר העסק, הפניות דרך אתרים של עסקים או משפיעני/משפיעניות דעת קהל בתחום הרלוונטי. כן זה עולה כסף ומצריך מחשבה ותכנון נכון, אך הפצה נכונה ורחבה לקהל נכון ורלוונטי יעשו פלאים לאחוזי ההמרה של העמוד.



לסיכום. ובהצלחה בהמראה.

לא, לא התבלבלתי. דף נחיתה הוא אמצעי להמראה.

דף נחיתה עשוי טוב, כתוב טוב ומעוצב טוב, עוזר לעסקים ומותגים להמריא :)

דף נחיתה נועד לקדם אירוע, שירות, מוצר ספציפי על ידי תמיכה בהצעה שיווקית, חשיפת קהל ייעודי לתוכן ממוקד ורלוונטי, משכנע ומניע לפעולה.

יתרונותיו לעומת כל כלי שיווקי אחר, הם מיקוד, מיידיות המסר, יצירת ועידוד אינטראקציה ספציפית, חיזוק האמון במותג ובמוצר דרך הצעה רלוונטית לקהל רלוונטי.

השקיעו בתכנון, בכתיבת המסרים ובעיצוב נכון. הפיצו את הבשורה. ובהצלחה בהמראה.



 

שמחה שהגעתם עד כאן, מקווה שקיבלתם כלים ואנרגיה להמראות של אחרי החגים.

כמו תמיד, אשמח שתשתפו אותי, ספרו לי מה עניין והאם נשארו שאלות פתוחות.

אשמח לתגובות ושיתופים.


שתפו, העבירו, שלחו למי שפוסט זה ייתן לו או לה כלים לעבוד נכון יותר.

לשיתוף יש ללחוץ על האייקונים מטה, או פשוט להעתיק את הלינק ולשלוח לאן שבא :)

תגובות פה למטה ישמחו אותי ואותנו, אפשר גם לשלוח למייל: hagar@curlyblack.com

לקבלת פוסטים חדשים, טריים משולחן הסטודיו הקולח, הרשמו והשארו מעודכנים

לקבלת הצעות מחיר, תיאום ייעוץ, שאלות ובקשות ספציפיות,

אפשר לכתוב הודעת וואטסאפ למספר - 0508821028

או למייל - shelli@curlyblack.com

ואנחנו נדע לקחת את זה משם.


תודה על הזמן, שום דבר לא מובן מאליו, בשבילי זהו לא רק בלוג, זוהי מערכת יחסים.

ניפגש בפוסט הבא :)

הגר




SUBSCRIBE

בואו להציץ לנו ולקרוא על תהליכי מיתוג, עיצוב אריזות וחווית משתמש משולחן העבודה שלנו. 

פה הכוונות תמיד טובות. לעולם לא נעשה בפרטים האלה שימוש לא הוגן.

bottom of page